Kaupanger skule- og ungdomskorps
 • Velkommen    • Jubileum 2016    • Informasjon    • Bilder    • Korpset    • Historie

Informasjon
    - 17. mai 2013
    - Marknad og konsert 6.april
    - Økonomisk og musikalsk suksess på marknaden
    - Stemne på Eid
    - Korpset på scenen i kulturhuset
    - Leik og moro på øving

Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Julekonsert 2012

Tradisjonen tru var det julekonsert på Kaupanger skule 3. søndag i advent. Programmet var både variert og spennande, og hadde fortent eit større publikum. Korpset var arrangør for årets konsert og fekk derfor starte. Vi spelte "White Christmas", "O Sanctissima", "Rudolph the Red-Nosed Reindeer" og "Vitae Lux". På Rudolf fekk vi god hjelp av flinke aspirantar som verkeleg ga alt og heile korpset kosa seg då vi fekk spele saman.

Korpset avslutta også konserten saman med Kaupanger bygdakor. Felles nummer var "En stjerne skinner i natt" og "Joy to the World". Aspirantane deltok også på "En stjerne skinner..." og på "Fager er jordi" som avslutta kvelden.

Ryktene seier at korpset spelte svært bra denne kvelden, og vi fekk vist at sjølv om vi ikkje er så mange så har vi eit korps som greier både enkle og vansklegare stykkjer.

No er vi klar for vårsesongen og innsatsen skal vere like god i 2013. Me gler oss!