Jubileum 2016

Arbeidet med jubileet har starta.

Det er sett ned fleire komiteer som skal få 2016 til å bli eit skikkelig korpsår på Kaupanger.

Det skal skrivast bok om korpset sin historie. Boka skal bygge på tidlegare utgitte hefter og innholde nytt stoff og mange bilder. Har du bilder som vi kan bruke ta kontakt med bokkomiteen. Denne er Oddvar Walaker, Arnstein Hauståker, Solrunn Nornes og Bent Berglie.

Korpset skal på jubileumstur til utlandet i juni, turen går til Italia. Turkomiteen er Vidar Hauståker, Jorunn Aa Albretsen og Rita Sviggum

Korpset skal feire seg sjølv med stor konsert og fest 22.oktober 2016. Festkomiteen er så langt Tove Nødseth, Anne Haugen Hov og Liv Marit Menes. Men her trengs det nok fleire medhjelparar.

Har du forslag til andre ting vi kan gjere for å markere korpsåret på Kaupanger så ta kontakt med Tove eller Bent.